Kasutajatingimused

TRAAGELDAJA OÜ, registrikood 10426065, käibemaksukohuslase kood EE100475182, aadress: Viljandi mnt.17, 79201 Käru, Järvamaa (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab Traageldaja OÜ hallatavas e-poes HTTPS://WWW.SIKSAK.EE tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.

1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.

1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.

2. Tooted ja ostu sooritamine

2.1. Kõik kuvatavad tooted ei pruugi alati laos olemas olla.

2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.

2.3. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

2.4. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kätte toimetamise aadress, postiindeks, makseviis).

2.5. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.6 Olenevalt kanga koostisest , mustrist või valmis kootud kupongi suurusest võivad linikute ja laudlinade mõõdud erineda ±2-4 % märgitud suurusest.

3. Hinnad

3.1. Kõikide E-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

3.3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik tellimused alates 50Eur summast on saatmine kliendile tasuta valitud pakaiutomaati. Kulleriga kättetoimetamise puhul tasuta saatmine ei kehti.

3.4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

3.5. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4. Tarneaeg ja kohale toimetamise tingimused

4.1. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse vajadusel hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.

4.2. Toodete garanteeritud tarneaeg on 5 tööpäeva + saatmine valitud kullerfirmaga, kui toote juurde ei ole märgitud teisiti. Üldjuhul jääb toote tarneaeg alla 3 tööpäeva. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 5 tööpäevaga tarnida, informeerime Klienti sellest koheselt. Vajadusel on Kliendil võimalus tellimus tühistada ja raha kantakse Kliendile tagasi.

4.3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

4.4. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviiside vahel.

1. Omniva Postipakk

2. SmartPost Postipakk

3. DPD Pakipood Postipakk

4. DPD Kullerpakk

5. Tellimuse vormistamine

5.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile summa suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

5.2. Veebipoes tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna Veebipoe arvelduskontole.

5.3. Tellimuste eest saab Klient tasuda turvalises ESTO PAY maksekeskkonnas KEVIN:

  • Pangalingiga ( Swedbank, SEB, Luminor, LHV, COOP bank, SIKSAK järelmaks
  • Krediitkaardiga ( Visa, Mastercard)
  • ESTO -3 osaline makseviis 

5.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

6. Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist

6.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@siksak.ee või helistada numbril +372 5114 712

E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

6.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

6.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

7. Tagastusõigus

7.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust ilma põhjendamata taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

7.2. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades, mitte veebipoes antud standardmõõtude järgi tellides (nt. oma mõõtude järgi tellitud kardinad, voodikatted, laudlinad jne).

7.3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7.4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

7.5. Kaubal ei tohi olla parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, sellel on kasutamise või kulumise märke ja toode on rikutud, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

7.6. Kauba tagastamiseks tuleb teavitada Veebipoodi tagastamise soovist kas e-posti: info@siksak.ee , telefoni: +372 511 4712 teel. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon). Või esitada kauba ostmisest taganemise avaldusega, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus, saates see e-posti aadressile info@siksak.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

7.7. Kauba tagastamise kulud kannab müüja.

7.8. Ostja peab kauba tagastamissoovi esitama järgneva 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

7.9. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

7.10. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

7.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7.12. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

8. Kauba tagastamine pakiautomaadis

8.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust ilma põhjendamata taganeda 14 päeva jooksul.  

8.2. Kauba tagastamise kulud kannab müüja.

8.3. Tagastades kauba kullerfirma Itella SMARTPOST:

SMARTPOST sinist pakiautomaati kasutades kehtib tasuta tagastuseks 14 päeva sama SMS-ga saadud kapikood, millega paki kätte saite. 

SMARTPOST valget pakimajakest kasutades tuleb tasuta tagastuseks teavitada Veebipoodi tagastussoovist 14 päeva jooksul e-maili teel info@siksak.ee ja tagastuskood saadetakse Kliendile eraldi uue SMS-ga.

8.4. Tagastades kauba kullerfirmaga OMNIVA, kasutage SMS-is olevat 14 päeva kehtivat tasuta tagastuskoodi, mille saite paki saabudes.

8.5. Paki kättesaamisel DPD pakiautomaadist teavitatakse Klienti SMS-i teel tagastamise võimalusest. Sõnumis on kirjas tagastamiseks vajalik PIN/või QR kood ja aeg, mis ajani kood tasuta tagastamiseks kehtib. Kasutades saadetud PIN/või QR koodi DPD pakiautomaadis, saab Klient tagastussildi välja trükkida ja paki tasuta tagasi saata.

9. Isikuandmed ja nende kasutamine

9.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Poe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.

9.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud teenuse osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.

9.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

9.4. Registreeritavate isikuandmete hulka kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, tarnimisviis, kasutatud makseviis). E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkused.

9.5. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavaile ettevõttele.

9.6. Poe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

9.7. Poe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.

9.8. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.

9.9. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

9.10. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata uudiskirju ja müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil ainult juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

 9.11. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. 

10. Kasutamistingimused

10.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

10.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus poe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

11. Pretensiooni esitamise õigus

11.1. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus mistahes vormis kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest e-kirjaga aadressile: info@siksak.ee või helistada telefonil: +372 5114712.

11.2. Hilisemate probleemide lahendamiseks tuleb tarbijal ostu sooritamist tõendada ostutšeki, arve, pangaväljavõtte või mõne muu dokumendiga, millest nähtub tehingu sooritamise aeg ning pooled, mis tõendavad, et kaup on ostetud Traageldaja OÜ e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

11.3. Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.

11.4. Pretensiooni esitamiseõigus hakkab kehtima kauba kättesaamise kuupäevast.

11.5. Ekspertiisikulud esimesel aastal kannab Veebipood ning seda olenemata, kes on defekti tekkimises süüdi. Ülejäänud teise aasta jooksul ei ole Veebipoel kohustust tõendada, mis laadi veaga tegemist on. Ekspertiisikulude kandmise kohustus ülejäänud teise aasta jooksul on tootmisdefekti või muu Veebipoe poolsest kohustuse täitmisest tuleneva puuduse puhul Veebipoel ja valest kasutamisest tingitud puuduste korral tarbijal.

11.6. Ekspertiisi teostab Traageldaja OÜ või toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.

11.7. Sõltumatu ekspertiis - kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul, kui klient ei ole Traageldaja Oü poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.

11.8. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui Traageldaja OÜ tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.

11.9. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Traageldaja OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.

11.10. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

11.11. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

11.12. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis kuni 15 päeva jooksul.

12. Pretensioonide käsitlemise kord

12.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjana aadressile: info@siksak.ee või helistada telefonil:+372 5114 712

12.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda lahkarvamuste tekkimisel Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve ameti tarbijavaidluste komisjoni poole.

12.3.Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN

12.4.Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

12.5.Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole SIIN

Brändid

  • Decoflux
  • Kylie Minogue At Home
  • Norsk Dun
  • Siksak
  • Temprakon